هنر , خلاقیت , آموزش

سایت آموزشی هنری همیشه بیدار برای هنر دوستان و افراد خلاق

هنر , خلاقیت , آموزش

سایت آموزشی هنری همیشه بیدار برای هنر دوستان و افراد خلاق

:: از آنجا که اکثر ما تصور غلطی از یادگیری هنر طراحی داریم و طراحی را بیشتر یک استعداد خدا دادی می دانیم .
در حالی که طراحی بیشتر از آنکه نیاز به استعداد داشته باشد نیازمند آموزش , خلاقیت و پشتکار است. در واقع همه ما می‌توانیم به خوبیِ هنرمندانِ بزرگ طراحی کنیم کد بنویسیم و حتی قطعات الکترونیکی مخصوص برای خودمان بسازیم فقط نیازمند روشن شدن راه و زندگی نامه ی هنرمندان و افراد بزرگ هستیم تا به خود ایمان بیاوریم و پا پیش گزاریم.
بنا براین سایت همیشه بیدار ( http://online24h.ir) در تلاش برای افزایش سطح هنری و حرفه ای کاربران علاقه مند و هنرمندان عزیز می باشد تا این نقصان کوچک زندگیمان را برطرف سازیم.
وبلاگ من ( http://Online24H.blog.ir) از کاربرانی که در زمینه های هنری مهارت و فعالیت دارند دعوت به همکاری می نماید.
و از هنرمندانی که علاقه دارند آثارشان در وبلاگ یا سایت همیشه بیدار به نمایش در آید تقاضا می کند آثار خود را به ایمیل
aminis151@gmail.com
ارسال نمایند.

مدیریت Online24H.ir , Online24H.blog.ir :سعید امینی

پیام های کوتاه
  • ۳۱ فروردين ۹۴ , ۰۴:۵۶
    هنر
آخرین نظرات

۱۳ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

شرکت Imperson نرم افزار جدیدی را به بازار عرضه کرده است که به طرفداران تلویزیون و سینما این امکان را می دهد تا با شخصیت های مجازی کاراکترهای نمایشی محبوب خودشان گفت و گو کنند. این محصول امکانی را برای فعالیت های بازاریابی بهتر و بهینه تر در زمینه های مربوط به تصویرسازی سه بعدی و القای سایر حس ها به تماشگر به جز صدا و تصویر گشوده است. 

تکنولوژی جدید این شرکت به برندهای تجاری اجازه می دهد که کاراکتر های سینمایی را به شکلی نزدیک به واقعیت به کار گیرند تا از آن طریق بتوانند ارتباط تنگاتنگ تری با مخاطبین خود برقرار سازند.

در یک سلسله فعالیت های بازاریابی برای فیلم سینمایی بازار شکن ویژه ی نوجوانان به نام "Unfriendeds" (محصول 2015 آمریکا)، استودیوی فیلم یونیورسال به منظور ساخت یک شخصیت مجازی برای یکی از نقش های کلیدی که در بخش های ابتدایی فیلم تصور می شد خود کشی کرده است، از نرم افزار جدید ایمپرسن استفاده کرد.

لورا بارنس که یکی از شخصیت های این فیلم سینمایی است (و گفتیم در ابتدا دوستان او تصور می کردند خودکشی کرده است و در ادامه روح او برای حل معمای قتلش در شبکه های اجتماعی فعالیت می کند و برای دوستانش پیام می فرستد) به پیام های روی پروفایل فیسبوک خود پاسخ می داد که این کار ده ها هزار نفر را به افسانه ی سینما کشاند و این در حالی بود که بیش از نیمی از طرفداران صفحه ی فیسبوک Unfriendeds متقابلاً با این شخصیت مجازی در تعامل بودند.

مؤسس و مدیر اجرایی بخش انتخاب تکنولوژی این شرکت -آیل فیفل- گفت: "ما می خواهیم فاصله ی بین شخصیت ها و مردم را پر کنیم و از طریق مکالمه ی واقعی درها را به روی تلویزیون، سینما و شخصیت های افسانه ای بگشاییم. این تکنولوژی جدید شرکت ما، شخصیت های سینمایی را از دنیای مجازی وارد زندگی مخاطبین می کند و با انتقال ایشان به دنیای فانتزی شان، به ایشان اجازه می دهد تا در دنیای تخیلی خود زندگی کنند."

اگرچه این تکنولوژی در حال حاضر برای استفاده در فعالیت های بازاریابی ارائه شده است، نرم افزار ایمپرسن به خوبی می تواند مبنای تکنولوژی های الهام بخش علمی–تخیلی مانند دستیاران مجازی هولوگرافیک که در فرودگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند و روبات های شخصی که به هر فرمان شما پاسخ می دهند نیز باشد.

Imperson’s new tech lets fans chat with their favorite fictional characters

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۸:۱۱
مهندس عشق هنر

این مطلب بر کسی پوشیده نیست که نوشتن یک مقاله از بسیاری جهات آسان تر از آن است که به نظر می رسد اما انتخاب موضوع و مطالب مناسب برای مقاله، داستان دیگری است. هنگامی که شما موضوع مقاله ی خود را انتخاب کنید، دو پارامتر وجود دارد که از اهمیت بسزایی برخوردار اند: اول نوع مقاله ای که شما می توانید بنویسید و دوم نوع مقاله ای که شما می خواهید به پایان برسانید. در این مقاله با سکان آکادمی همراه باشید تا با استراتژی های نگراش مقالاتی جذاب و خواندنی بیشتر آشنا شوید.

موضوعاتی که شما می توانید برای مقالات خود انتخاب کنید، گستردگی فراوانی دارند. موضوعاتی مانند داستان های تخیلی، طبیعت، آموزشی، تفریحی و … . بدون در نظر گرفتن موضوعی که برای مقاله ی خود بر می گزینید، نوشتن همیشه شامل مراحل مشخصی است. اصلی ترین مرحله برای نوشتن یک مقاله، تحقیق است. هر چند این موضوع درست است که تحقیق کردن برای مقالات غیر علمی، ارزش پایین تری به نسبت مقالات علمی دارا است، اما حتی برای نوشتن یک مقاله ی تخیلی نیز به اندکی تحقیق نیاز است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۸:۰۴
مهندس عشق هنر

گروه The Avengers یا انقام جویان یکی از گروه های بسیار قدرتمند و شناخته شده در کمیک ها و فیلم های شرکت مارول است که از ویژگی های این گروه می توان به طراحی و ویژگی های خاص هرکدام از اعضا اشاره کرد. به طور کلی می توان گفت که به علت این ویژگی ها، هر کدام از آن ها احساس خاصی را به بیننده منتقل می سازند. طراحان نیز می توانند با توجه به ویژگی های منحصر به فرد آن ها، درس های متعددی بیاموزند که در این مقاله قصد داریم به ۲۰ مورد از شاخص ترین آن ها اشاره کنیم. با سکان آکادمی همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۷:۴۷
مهندس عشق هنر

کتاب های تصویری تعاملی تحت وب برای کودکان

برای کودکان نسل ما کتاب های تصویری جذاب بودند اما امروزه کتاب های تعاملی تصویری تحت وب که در اختیار کودکان نسل فناوری قرار می گیرند، حسادت کسانی که به نسل های قدیمی تر باز می گردند را برمی انگیزد. Enough پروژه ای است که داستان سفر یک ستاره ی دریایی نورانی را در تاریک ترین اعماق اقیانوس نقل می کند و مجموعه ای از صداها و تصاویر زیبا را به مدت حدودا ۳۰ دقیقه به نمایش می گذارد. تقریباً همه چیز در این کتاب تعاملی است و سیر طبیعی داستان به گونه است که خواننده را به تدریج به صفحات مختلف این کتاب هدایت می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۷:۴۰
مهندس عشق هنر

نور، صدا، تصویر... حرکت! چه کسى از تماشاى کارتون ها لذت نمى بره؟ کوچک و بزرگ، همه ما خاطرات زیادى با کارتون ها داریم. حتى بیشتر ما ایده هاى بامزه کارتونى را هر روز در ذهنمان مى پروراندیم و اگر توانایى ساخت کارتون را داشتیم، یک هنرنمایى تمام عیار مى کردیم. پس چرا هیچ وقت دست به کار نشدیم؟ شاید چون ساخت کارتون زیادى سخت است! کفشدوزک یک اپلیکیشن ساخت کارتون برای بچه ها است تا خیلى راحت تخیلات شان را تبدیل به کارتون کنند و با نمایش آن به دیگران خودى نشان دهند! همه چیز در کفشدوزک به گونه اى در کنار هم قرار گرفته است تا ساخت کارتون به ساده ترین شیوه ممکن انجام شود. کفشدوزک اجازه مى دهد کاربرانش بدون درگیر شدن با تکنیک هاى پیچیده ساخت کارتون فقط و فقط به ایده ها و داستانش فکر کند. ساخت کارتون با استفاده از این اپ اندرویدی بسیار ساده است. پس از انتخاب کاراکترها و پس زمینه داستان، تنها باید کاراکترها را حرکت داد و به جاى آن ها صحبت کرد! و همه چیز را این اپلیکیشن ضبط خواهد کرد و این در حالی است که هر کارتون می تواند از یک یا چند صحنه تشکیل شده باشد. برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن جادویی، با سکان آکادمی همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۷:۲۸
مهندس عشق هنر

برنامه نویسی

در حال حاضر صدها زبان برنامه نویسی وجود دارد اما تعداد محدودی از آنها شناخته شده تر از مابقی هستند. زمانی که یک شرکت تصمیم می گیرد تا برنامه نویس جدیدی استخدام کند، معمولاً به دنبال افرادی می گردد که با زبان های برنامه نویسی و سیستم هایی که پیش از آن نیز استفاده می کرده آشنا باشند. این شرکت ها معمولاً تمایل ندارند تا استفاده کردن از زبان های برنامه نویسی جدیدی نظیر Google Go و یا Apple Swift را تجربه کنند. در این مقاله با چند زبان برنامه نویسی که باید آنها را یاد بگیرید تا شغل مناسبی پیدا کنید آشنا می شویم. این فهرست توسط TIOBE Index و رنکینگ زبان های برنامه نویسی Redmonk ارائه شده است. با سکان آکادمی همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۷:۲۵
مهندس عشق هنر
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۶:۴۱
مهندس عشق هنر
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۶:۳۶
مهندس عشق هنر
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۶
مهندس عشق هنر
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۶:۱۹
مهندس عشق هنر

دوستان یه سری به این سایت بزنید و موس روی دماغ یارو ببرید باحال امتحان کنید
http://www.selfcontrolfreak.com/slaan.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۷
مهندس عشق هنر
نقاشی - خردسال
«نقاشی‌نقاشی» یکی از پُربیننده‌ترین برنامه‌های شبکۀ پویاست، چون دوستان خوب پویایی می‌توانند نقاشی‌های ارسالی خود را در این برنامه ببینند.

نقاشی‌های ارسالی شما دوستان عزیز، توسط کارشناسان برنامه به دقت بررسی شده و در هر روز حدود 75 نقاشی از میان نقاشی‌ها انتخاب می‌شوند و  نهایتاً در سه بخش خردسال، کودک و نوجوان تقسیم‌بندی شده، 25 نقاشی در هر کدام از این بخش‌ها در زمان مشخص شده از شبکه پویا پخش می‌شوند.

گویندگان برنامه در فضایی شاد، جذاب و متنوع به کمک شخصیت‌های انیمیشنی «مدادی» و «پویا» به معرفی و اظهار نظر در مورد نقاشی‌های منتخب هر گروه سنی می‌پردازند و در آخر برنامه، نقاشی‌ای که ترجیحاً کار خلاقانه‌ای در آن به تصویر کشیده شده باشد را به عنوان «منتخب منتخب‌ها» اعلام می‌کنند که بعداً برای خالقِ آن نقاشی، هدیه‌ای به رسم یادبود ارسال خواهد شد. بخش دیگری از نقاشی‌ها از طریق برنامۀ «نقاشی‌های شما» از شبکۀ پویا پخش می‌شوند، اما شما می‌توانید کلیۀ نقاشی‌ها را در پرتال شبکۀ پویا در نگارخانۀ نقاشی‌نقاشی ببینید.

بچه‌های عزیز، جهت ارسال نقاشی و شرکت در برنامۀ نقاشی‌نقاشی می‎‌توانید نقاشی‌های خود را از طریق پرتال شبکۀ پویا بارگذاری و ارسال نمایید. فقط کافی است برای ارسال نقاشی به نکات زیر توجه کنید:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۷
مهندس عشق هنر



دریافت
مدت زمان: 3 دقیقه 19 ثانیه

دریافت
مدت زمان: 3 دقیقه 32 ثانیه
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۴ ، ۰۰:۱۹
مهندس عشق هنر