هنر , خلاقیت , آموزش

سایت آموزشی هنری همیشه بیدار برای هنر دوستان و افراد خلاق

هنر , خلاقیت , آموزش

سایت آموزشی هنری همیشه بیدار برای هنر دوستان و افراد خلاق

:: از آنجا که اکثر ما تصور غلطی از یادگیری هنر طراحی داریم و طراحی را بیشتر یک استعداد خدا دادی می دانیم .
در حالی که طراحی بیشتر از آنکه نیاز به استعداد داشته باشد نیازمند آموزش , خلاقیت و پشتکار است. در واقع همه ما می‌توانیم به خوبیِ هنرمندانِ بزرگ طراحی کنیم کد بنویسیم و حتی قطعات الکترونیکی مخصوص برای خودمان بسازیم فقط نیازمند روشن شدن راه و زندگی نامه ی هنرمندان و افراد بزرگ هستیم تا به خود ایمان بیاوریم و پا پیش گزاریم.
بنا براین سایت همیشه بیدار ( http://online24h.ir) در تلاش برای افزایش سطح هنری و حرفه ای کاربران علاقه مند و هنرمندان عزیز می باشد تا این نقصان کوچک زندگیمان را برطرف سازیم.
وبلاگ من ( http://Online24H.blog.ir) از کاربرانی که در زمینه های هنری مهارت و فعالیت دارند دعوت به همکاری می نماید.
و از هنرمندانی که علاقه دارند آثارشان در وبلاگ یا سایت همیشه بیدار به نمایش در آید تقاضا می کند آثار خود را به ایمیل
aminis151@gmail.com
ارسال نمایند.

مدیریت Online24H.ir , Online24H.blog.ir :سعید امینی

پیام های کوتاه
  • ۳۱ فروردين ۹۴ , ۰۴:۵۶
    هنر
آخرین نظرات

از پُربیننده‌ترین برنامه‌های شبکۀ پویا

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۷ ب.ظ
نقاشی - خردسال
«نقاشی‌نقاشی» یکی از پُربیننده‌ترین برنامه‌های شبکۀ پویاست، چون دوستان خوب پویایی می‌توانند نقاشی‌های ارسالی خود را در این برنامه ببینند.

نقاشی‌های ارسالی شما دوستان عزیز، توسط کارشناسان برنامه به دقت بررسی شده و در هر روز حدود 75 نقاشی از میان نقاشی‌ها انتخاب می‌شوند و  نهایتاً در سه بخش خردسال، کودک و نوجوان تقسیم‌بندی شده، 25 نقاشی در هر کدام از این بخش‌ها در زمان مشخص شده از شبکه پویا پخش می‌شوند.

گویندگان برنامه در فضایی شاد، جذاب و متنوع به کمک شخصیت‌های انیمیشنی «مدادی» و «پویا» به معرفی و اظهار نظر در مورد نقاشی‌های منتخب هر گروه سنی می‌پردازند و در آخر برنامه، نقاشی‌ای که ترجیحاً کار خلاقانه‌ای در آن به تصویر کشیده شده باشد را به عنوان «منتخب منتخب‌ها» اعلام می‌کنند که بعداً برای خالقِ آن نقاشی، هدیه‌ای به رسم یادبود ارسال خواهد شد. بخش دیگری از نقاشی‌ها از طریق برنامۀ «نقاشی‌های شما» از شبکۀ پویا پخش می‌شوند، اما شما می‌توانید کلیۀ نقاشی‌ها را در پرتال شبکۀ پویا در نگارخانۀ نقاشی‌نقاشی ببینید.

بچه‌های عزیز، جهت ارسال نقاشی و شرکت در برنامۀ نقاشی‌نقاشی می‎‌توانید نقاشی‌های خود را از طریق پرتال شبکۀ پویا بارگذاری و ارسال نمایید. فقط کافی است برای ارسال نقاشی به نکات زیر توجه کنید:

1-   نقاشی شما بهتر است در یک کاغذ به قطع A4 کشیده شده باشد، لطفاً از کشیدن نقاشی در کاغذهای دفتری و خط‌دار پرهیز کنید.

2-   پس از کشیدن نقاشی، از آن عکس گرفته و یا ترجیحاً آن را اسکن نمایید. درصورتیکه نقاشی را اسکن می‌کنید توجه کنید حجم فایل شما کمتر از 2 مگابایت و اندازۀ عرض آن حداقل 1000 پیکسل باشد. فرمت تصویر هم بهتر است JPG باشد، تنظیمات صفحه را به‌گونه‌ای اصلاح کنید که صفحۀ نقاشی‌تان تیره نباشد. اما اگر می‌خواهید از نقاشی خود عکس گرفته و آن را ارسال کنید، دقت کنید دوربین شما ضعیف نباشد تا نقاشی شما هنگام پخش، بی‌کیفیت نشود. همچنین توجه کنید دستگاهی که با آن عکس می‌گیرید عمود بر صفحۀ نقاشی و کاملاً صاف نگه داشته شده باشد و هنگام عکس گرفتن سایۀ شما بر روی نقاشی نبوده و در تصویر دیده نشود و صفحۀ نقاشی روشن باشد.

3-   در زمان بارگذاری نقاشی، اطلاعات خواسته شده را به طور کامل و با حروف فارسی فقط در جاهای مشخص شده تایپ کنید و از آوردن این مشخصات در قسمت‌های دیگر پرهیز کنید که نقاشی شما قابل تأیید باشد. آدرس و شمارۀ تلفن همراه خود را به هیچ عنوان داخل نقاشی ننویسید. نکتۀ مهم اینکه در قسمت «تلفن تماس»، حتماً یک شمارۀ تلفن همراه که مخصوص نزدیکترین فرد به شما (مثل خود و یا پدر و مادر) می‌باشد را وارد کنید تا در صورت انتخابِ نقاشیِ شما برای پخش، به شما از طریق پیامک اطلاع‌رسانی شود. این پیامک، یک روز قبل از پخشِ نقاشی از تلویزیون، با شمارۀ 3000096 برای شما ارسال خواهد شد و در آن، تاریخ و ساعت پخشِ نقاشیِ شما مشخص شده و شما می‌توانید آن برنامه را ببینید. پس لطفاً شمارۀ تلفن همراه در هنگام ارسال نقاشی فراموش نشود. لازم به ذکر است به دلیل اینکه پیامک‌ها به صورت بسته‌ای برای کلیۀ نقاشی‌های منتخبِ روز ارسال می‌شود، در پیامک اسم و مشخصات نقاش ذکر نخواهد شد و درصورتیکه چند نقاشی از طرف چند نفر با یک شمارۀ تماس مشترک ارسال شود، باید توجه داشته باشند که اگر یکی از آنها برای پخش انتخاب شود در پیامک ارسالی مشخص نمی‌شود که کدام نقاشی قرار است پخش شود.

4-   کد رهگیری را یادداشت کنید تا از طریقِ آن بتوانید نقاشیِ خود را در پنل جستجوی نگارخانۀ نقاشی‌نقاشی بیابید. اگر احیاناً کد رهگیری را از دست دادید باز هم می‌توانید از طریق جستجوی نام و نام خانوادگی، نقاشی را پیدا کنید.

نکات قابل توجه:

1-   این برنامه فعلاً تکرار ندارد و در هر نوبت، نقاشی‌های جدیدی پخش می‌شود و به دلیل اینکه ساعت پخش برنامه تقریباً ثابت است، درصورتیکه پیامکی حاوی انتخابِ نقاشی شما برایتان ارسال شد و شما امکان دیدنِ آن را در زمانی که برایتان در پیامک مشخص شده است نداشتید، از دوستان یا آشنایانتان درخواست کنید تا آن برنامه را برایتان ضبط کنند؛ چون همان‌طور که می‌دانید شبکۀ پویا همچنان امکانِ قرار دادن برنامه‌های خود را بر روی پرتال ندارد.

2-   نقاشی را از جایی کپی نکرده و از ارسال عکس، پوستر و یا هرچیز دیگر که نقاشی شما نباشد، خودداری کنید.

3-   فقط دوستانی که نقاشی خود را از طریق پرتال پویا بارگذاری کرده باشند می‌توانند با زدن نام و نام‌خانوادگی و یا کد رهگیری در پنل جستجویی که در بخش نگارخانه نقاشی‌نقاشی وجود دارد نقاشی خود را در گالری نقاشی‌نقاشی ببینند.

4-   درصورتیکه برای مناسبت خاصی نقاشی می‌کشید، مثلاً برای ماه مبارک رمضان، ماه محرم و ایام سوگواری آن، عید نوروز، شب یلدا و هر مناسبت خاصِ دیگر، کافی است در قسمت «موضوع نقاشی»، عنوانِ آن را ذکر کنید و لزومی ندارد که منتظر فرا رسیدن آن تاریخ باشید؛ در هر زمان که نقاشی‌تان را کشیدید آن را برای ما ارسال کنید.

5-  لطفاً به این نکته توجه کنید که فقط از طریق بخش ارسال نقاشی سایت شبکه نقاشی خود را ارسال کنید، چون نقاشی‌هایی که به آدرس ایمیل شبکۀ پویا  \n این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ارسال می‌شوند هرگز در گالری نقاشی‌نقاشی قرار نخواهند گرفت و توسط کارشناسان برنامه دیده نخواهند شد.

منتظر نقاشی‌های زیبای شما هستیم.
شبکه پویا دوست خوب بچه‌ها
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۴
مهندس عشق هنر

شبکۀ پویا

نقاشی‌نقاشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی