هنر , خلاقیت , آموزش

سایت آموزشی هنری همیشه بیدار برای هنر دوستان و افراد خلاق

هنر , خلاقیت , آموزش

سایت آموزشی هنری همیشه بیدار برای هنر دوستان و افراد خلاق

:: از آنجا که اکثر ما تصور غلطی از یادگیری هنر طراحی داریم و طراحی را بیشتر یک استعداد خدا دادی می دانیم .
در حالی که طراحی بیشتر از آنکه نیاز به استعداد داشته باشد نیازمند آموزش , خلاقیت و پشتکار است. در واقع همه ما می‌توانیم به خوبیِ هنرمندانِ بزرگ طراحی کنیم کد بنویسیم و حتی قطعات الکترونیکی مخصوص برای خودمان بسازیم فقط نیازمند روشن شدن راه و زندگی نامه ی هنرمندان و افراد بزرگ هستیم تا به خود ایمان بیاوریم و پا پیش گزاریم.
بنا براین سایت همیشه بیدار ( http://online24h.ir) در تلاش برای افزایش سطح هنری و حرفه ای کاربران علاقه مند و هنرمندان عزیز می باشد تا این نقصان کوچک زندگیمان را برطرف سازیم.
وبلاگ من ( http://Online24H.blog.ir) از کاربرانی که در زمینه های هنری مهارت و فعالیت دارند دعوت به همکاری می نماید.
و از هنرمندانی که علاقه دارند آثارشان در وبلاگ یا سایت همیشه بیدار به نمایش در آید تقاضا می کند آثار خود را به ایمیل
aminis151@gmail.com
ارسال نمایند.

مدیریت Online24H.ir , Online24H.blog.ir :سعید امینی

پیام های کوتاه
  • ۳۱ فروردين ۹۴ , ۰۴:۵۶
    هنر
آخرین نظرات

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

هنر مجموعه‌ای از آثار یا فرآیندهای ساخت انسان است که در جهت اثرگذاری بر عواطف، احساسات و هوش انسانی و یا به منظور انتقال یک معنا یا مفهوم خلق می‌شوند.

از مهم‌ترین رشته‌های هنری می‌توان به هنرهای تجسمی (نقاشی، طراحی، تندیس‌گری، عکاسی و چاپ)، هنرهای نمایشی (تئاتر و رقص)، موسیقی، ادبیات ([[شعر، آرایشگری ]داستان)، سینما و معماری اشاره کرد.

از بالا چپ جهت عقربه ساعت:یک پرتره از خود توسط ونسان ونگوگ، یک مجسمه آفریقایی، نقاشی زاده شدن ونوس از ساندرو بوتیچلی، شیر ژاپنی (شیشا)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۳
مهندس عشق هنر

آثار مجسمه ی هنرمند هلندی Rosa Verloop که از تکه های جوراب زنانه نایلونی پر شده ساخته شده اند تا پیکره های انسان وارعجیبی را به نمایش بگذارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۷
مهندس عشق هنر

پیرزنى که پشه قورت داد 1

“پیرزنى که پشه قورت داد” نام یکى از اشعار ادبیات فولکلوریک آمریکا است که کودکان آمریکایى با ریتم و موسیقى خاصى هنگام بازى و سرگرمى آن را مى‌خوانند. این شعر کودکانه‌ى کلاسیک، در مورد پیرزنى ست که هنگام صرف صبحانه ناگهان پشه‌اى را قورت می‌دهد. او هراسان براى بیرون آوردن پشه، یک عنکبوت را مى‌بلعد تا پشه را شکار کند؛ ولى فایده‌اى ندارد. سپس یک پرنده قورت مى‌دهد تا عنکبوت را بگیرد، بعد یک گربه که پرنده را بگیرد، یک سگ ،گاو و در نهایت یک اسب! در آخر شکم پیرزن از خوردن آن همه حیوان ریز و درشت مى‌ترکد و حیوانات دوباره آزاد مى‌شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۳
مهندس عشق هنر