هنر , خلاقیت , آموزش

سایت آموزشی هنری همیشه بیدار برای هنر دوستان و افراد خلاق

هنر , خلاقیت , آموزش

سایت آموزشی هنری همیشه بیدار برای هنر دوستان و افراد خلاق

:: از آنجا که اکثر ما تصور غلطی از یادگیری هنر طراحی داریم و طراحی را بیشتر یک استعداد خدا دادی می دانیم .
در حالی که طراحی بیشتر از آنکه نیاز به استعداد داشته باشد نیازمند آموزش , خلاقیت و پشتکار است. در واقع همه ما می‌توانیم به خوبیِ هنرمندانِ بزرگ طراحی کنیم کد بنویسیم و حتی قطعات الکترونیکی مخصوص برای خودمان بسازیم فقط نیازمند روشن شدن راه و زندگی نامه ی هنرمندان و افراد بزرگ هستیم تا به خود ایمان بیاوریم و پا پیش گزاریم.
بنا براین سایت همیشه بیدار ( http://online24h.ir) در تلاش برای افزایش سطح هنری و حرفه ای کاربران علاقه مند و هنرمندان عزیز می باشد تا این نقصان کوچک زندگیمان را برطرف سازیم.
وبلاگ من ( http://Online24H.blog.ir) از کاربرانی که در زمینه های هنری مهارت و فعالیت دارند دعوت به همکاری می نماید.
و از هنرمندانی که علاقه دارند آثارشان در وبلاگ یا سایت همیشه بیدار به نمایش در آید تقاضا می کند آثار خود را به ایمیل
aminis151@gmail.com
ارسال نمایند.

مدیریت Online24H.ir , Online24H.blog.ir :سعید امینی

پیام های کوتاه
  • ۳۱ فروردين ۹۴ , ۰۴:۵۶
    هنر
آخرین نظرات

معرفی اپلیکیشن کارتون ساز کفشدوزک

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۲۸ ب.ظ

نور، صدا، تصویر... حرکت! چه کسى از تماشاى کارتون ها لذت نمى بره؟ کوچک و بزرگ، همه ما خاطرات زیادى با کارتون ها داریم. حتى بیشتر ما ایده هاى بامزه کارتونى را هر روز در ذهنمان مى پروراندیم و اگر توانایى ساخت کارتون را داشتیم، یک هنرنمایى تمام عیار مى کردیم. پس چرا هیچ وقت دست به کار نشدیم؟ شاید چون ساخت کارتون زیادى سخت است! کفشدوزک یک اپلیکیشن ساخت کارتون برای بچه ها است تا خیلى راحت تخیلات شان را تبدیل به کارتون کنند و با نمایش آن به دیگران خودى نشان دهند! همه چیز در کفشدوزک به گونه اى در کنار هم قرار گرفته است تا ساخت کارتون به ساده ترین شیوه ممکن انجام شود. کفشدوزک اجازه مى دهد کاربرانش بدون درگیر شدن با تکنیک هاى پیچیده ساخت کارتون فقط و فقط به ایده ها و داستانش فکر کند. ساخت کارتون با استفاده از این اپ اندرویدی بسیار ساده است. پس از انتخاب کاراکترها و پس زمینه داستان، تنها باید کاراکترها را حرکت داد و به جاى آن ها صحبت کرد! و همه چیز را این اپلیکیشن ضبط خواهد کرد و این در حالی است که هر کارتون می تواند از یک یا چند صحنه تشکیل شده باشد. برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن جادویی، با سکان آکادمی همراه باشید.

روش کار خیلی ساده است. پس از انتخاب کاراکترها و پس زمینه داستان، تنها باید کاراکتر ها را حرکت داد و به جاى آن ها صحبت کرد! همه چیز ضبط مى شود. هر کارتون می تواند از یک یا چند صحنه تشکیل شده باشد. نتیجه کار هم در گالرى کفشدوزک ذخیره مى شود و مى توان آن را تماشا کرد و برای دیگران هم نمایش داد. در توسعه کفشدوزک چه از نظر ظاهری و چه از نظر فنی، دقت و وسواس فراوانی به کار رفته است. برای نمونه تمام کاراکتر ها بر اساس یک چهارچوب مشخص طراحی و اجرا شده اند تا هم کیفیت مورد انتظار را داشته باشند و هم با داشتن یکپارچگی، یک هویت کفشدوزکی به کارتون ها بدهند.

برای کسانی که دوست دارند از کاراکترها و پس زمینه های بیشتری استفاده کنند نیز بخشی برای ارائه بسته های جدید تعبیه شده است که به مرور بسته های بیشتری در آن قرار می گیرد و می توان بسته مورد نظر را انتخاب و دریافت کرد و سپس در کارتون ها از آن استفاده نمود.

هر چند در کفشدوزک نهایت سادگی در دستور کار قرار گرفته است اما ایده هایی که می توان در آن ارائه کرد بی شمار است. هر کس داستانی دارد، پس دست به کار شو!

درباره تیم توسعه دهنده کفشدوزک: کفشدوزک یک تیم توسعه دهنده اپلیکیشن برای تبلت و موبایل است (مشاهده سایت کفشدوزک). در حال حاضر تیم کفشدوزک از چهار عضو ثابت (نیکو فروردین، محمود علامه، علیرضا غمخوار و فرید آیت) تشکیل شده که در فضایی دوستانه در پایتخت ایران به توسعه اپلیکیشن پرداخته و اکنون تمام تمرکز تیم کفشدوزک بر روی اپلیکیشن "کفشدوزک" برای کودکان است.

دانلود اپلیکیشن کفشدوزک از کافه بازار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی