هنر , خلاقیت , آموزش

سایت آموزشی هنری همیشه بیدار برای هنر دوستان و افراد خلاق

هنر , خلاقیت , آموزش

سایت آموزشی هنری همیشه بیدار برای هنر دوستان و افراد خلاق

:: از آنجا که اکثر ما تصور غلطی از یادگیری هنر طراحی داریم و طراحی را بیشتر یک استعداد خدا دادی می دانیم .
در حالی که طراحی بیشتر از آنکه نیاز به استعداد داشته باشد نیازمند آموزش , خلاقیت و پشتکار است. در واقع همه ما می‌توانیم به خوبیِ هنرمندانِ بزرگ طراحی کنیم کد بنویسیم و حتی قطعات الکترونیکی مخصوص برای خودمان بسازیم فقط نیازمند روشن شدن راه و زندگی نامه ی هنرمندان و افراد بزرگ هستیم تا به خود ایمان بیاوریم و پا پیش گزاریم.
بنا براین سایت همیشه بیدار ( http://online24h.ir) در تلاش برای افزایش سطح هنری و حرفه ای کاربران علاقه مند و هنرمندان عزیز می باشد تا این نقصان کوچک زندگیمان را برطرف سازیم.
وبلاگ من ( http://Online24H.blog.ir) از کاربرانی که در زمینه های هنری مهارت و فعالیت دارند دعوت به همکاری می نماید.
و از هنرمندانی که علاقه دارند آثارشان در وبلاگ یا سایت همیشه بیدار به نمایش در آید تقاضا می کند آثار خود را به ایمیل
aminis151@gmail.com
ارسال نمایند.

مدیریت Online24H.ir , Online24H.blog.ir :سعید امینی

پیام های کوتاه
  • ۳۱ فروردين ۹۴ , ۰۴:۵۶
    هنر
آخرین نظرات

کتاب های تصویری تعاملی تحت وب برای کودکان

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۰ ب.ظ

کتاب های تصویری تعاملی تحت وب برای کودکان

برای کودکان نسل ما کتاب های تصویری جذاب بودند اما امروزه کتاب های تعاملی تصویری تحت وب که در اختیار کودکان نسل فناوری قرار می گیرند، حسادت کسانی که به نسل های قدیمی تر باز می گردند را برمی انگیزد. Enough پروژه ای است که داستان سفر یک ستاره ی دریایی نورانی را در تاریک ترین اعماق اقیانوس نقل می کند و مجموعه ای از صداها و تصاویر زیبا را به مدت حدودا ۳۰ دقیقه به نمایش می گذارد. تقریباً همه چیز در این کتاب تعاملی است و سیر طبیعی داستان به گونه است که خواننده را به تدریج به صفحات مختلف این کتاب هدایت می کند.

این اپلیکیشن از مرورگر شما به کمک WebGL (مخفف Web Graphics Library که یک رابط برنامه نویسی است برای اجرای تصاویر تعاملی) بدون نیاز به هیچ گونه افزونه ای برای اجرای این تصاویر استفاده می کند. همچنین می توانید از گجت های Leap Motion  برای تعامل بهتر با محیط کتاب، بهره ببرید.

شاید انتظار دارید که با چند کلیک بر روی صفحات، کتاب به پایان برسد ولی اینطور نیست و این روش شگفت انگیزی برای نقل یک داستان بدون نیاز به استفاده از هر گونه اپلیکیشن اختصاصی است. این داستان که توسط Isaac Cohen طراحی شده، متن باز است و همچنان در حال گسترش می باشد. نمونه های تعاملی و تجربیات بسیاری در وب وجود دارد ولی Enough  اولین داستان جذابی است که مستقیماً در مرورگر نقل می شود. برای مشاهده تصاویر بیشتر، روی لینک زیر کلیک نمایید:

This amazing interactive picture book for the Web makes me jealous of kids these days


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی