هنر , خلاقیت , آموزش

سایت آموزشی هنری همیشه بیدار برای هنر دوستان و افراد خلاق

هنر , خلاقیت , آموزش

سایت آموزشی هنری همیشه بیدار برای هنر دوستان و افراد خلاق

:: از آنجا که اکثر ما تصور غلطی از یادگیری هنر طراحی داریم و طراحی را بیشتر یک استعداد خدا دادی می دانیم .
در حالی که طراحی بیشتر از آنکه نیاز به استعداد داشته باشد نیازمند آموزش , خلاقیت و پشتکار است. در واقع همه ما می‌توانیم به خوبیِ هنرمندانِ بزرگ طراحی کنیم کد بنویسیم و حتی قطعات الکترونیکی مخصوص برای خودمان بسازیم فقط نیازمند روشن شدن راه و زندگی نامه ی هنرمندان و افراد بزرگ هستیم تا به خود ایمان بیاوریم و پا پیش گزاریم.
بنا براین سایت همیشه بیدار ( http://online24h.ir) در تلاش برای افزایش سطح هنری و حرفه ای کاربران علاقه مند و هنرمندان عزیز می باشد تا این نقصان کوچک زندگیمان را برطرف سازیم.
وبلاگ من ( http://Online24H.blog.ir) از کاربرانی که در زمینه های هنری مهارت و فعالیت دارند دعوت به همکاری می نماید.
و از هنرمندانی که علاقه دارند آثارشان در وبلاگ یا سایت همیشه بیدار به نمایش در آید تقاضا می کند آثار خود را به ایمیل
aminis151@gmail.com
ارسال نمایند.

مدیریت Online24H.ir , Online24H.blog.ir :سعید امینی

پیام های کوتاه
  • ۳۱ فروردين ۹۴ , ۰۴:۵۶
    هنر
آخرین نظرات

شرکت Imperson نرم افزار جدیدی را به بازار عرضه کرده است که به طرفداران تلویزیون و سینما این امکان را می دهد تا با شخصیت های مجازی کاراکترهای نمایشی محبوب خودشان گفت و گو کنند. این محصول امکانی را برای فعالیت های بازاریابی بهتر و بهینه تر در زمینه های مربوط به تصویرسازی سه بعدی و القای سایر حس ها به تماشگر به جز صدا و تصویر گشوده است. 

تکنولوژی جدید این شرکت به برندهای تجاری اجازه می دهد که کاراکتر های سینمایی را به شکلی نزدیک به واقعیت به کار گیرند تا از آن طریق بتوانند ارتباط تنگاتنگ تری با مخاطبین خود برقرار سازند.

در یک سلسله فعالیت های بازاریابی برای فیلم سینمایی بازار شکن ویژه ی نوجوانان به نام "Unfriendeds" (محصول 2015 آمریکا)، استودیوی فیلم یونیورسال به منظور ساخت یک شخصیت مجازی برای یکی از نقش های کلیدی که در بخش های ابتدایی فیلم تصور می شد خود کشی کرده است، از نرم افزار جدید ایمپرسن استفاده کرد.

لورا بارنس که یکی از شخصیت های این فیلم سینمایی است (و گفتیم در ابتدا دوستان او تصور می کردند خودکشی کرده است و در ادامه روح او برای حل معمای قتلش در شبکه های اجتماعی فعالیت می کند و برای دوستانش پیام می فرستد) به پیام های روی پروفایل فیسبوک خود پاسخ می داد که این کار ده ها هزار نفر را به افسانه ی سینما کشاند و این در حالی بود که بیش از نیمی از طرفداران صفحه ی فیسبوک Unfriendeds متقابلاً با این شخصیت مجازی در تعامل بودند.

مؤسس و مدیر اجرایی بخش انتخاب تکنولوژی این شرکت -آیل فیفل- گفت: "ما می خواهیم فاصله ی بین شخصیت ها و مردم را پر کنیم و از طریق مکالمه ی واقعی درها را به روی تلویزیون، سینما و شخصیت های افسانه ای بگشاییم. این تکنولوژی جدید شرکت ما، شخصیت های سینمایی را از دنیای مجازی وارد زندگی مخاطبین می کند و با انتقال ایشان به دنیای فانتزی شان، به ایشان اجازه می دهد تا در دنیای تخیلی خود زندگی کنند."

اگرچه این تکنولوژی در حال حاضر برای استفاده در فعالیت های بازاریابی ارائه شده است، نرم افزار ایمپرسن به خوبی می تواند مبنای تکنولوژی های الهام بخش علمی–تخیلی مانند دستیاران مجازی هولوگرافیک که در فرودگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند و روبات های شخصی که به هر فرمان شما پاسخ می دهند نیز باشد.

Imperson’s new tech lets fans chat with their favorite fictional characters

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی