هنر , خلاقیت , آموزش

سایت آموزشی هنری همیشه بیدار برای هنر دوستان و افراد خلاق

هنر , خلاقیت , آموزش

سایت آموزشی هنری همیشه بیدار برای هنر دوستان و افراد خلاق

:: از آنجا که اکثر ما تصور غلطی از یادگیری هنر طراحی داریم و طراحی را بیشتر یک استعداد خدا دادی می دانیم .
در حالی که طراحی بیشتر از آنکه نیاز به استعداد داشته باشد نیازمند آموزش , خلاقیت و پشتکار است. در واقع همه ما می‌توانیم به خوبیِ هنرمندانِ بزرگ طراحی کنیم کد بنویسیم و حتی قطعات الکترونیکی مخصوص برای خودمان بسازیم فقط نیازمند روشن شدن راه و زندگی نامه ی هنرمندان و افراد بزرگ هستیم تا به خود ایمان بیاوریم و پا پیش گزاریم.
بنا براین سایت همیشه بیدار ( http://online24h.ir) در تلاش برای افزایش سطح هنری و حرفه ای کاربران علاقه مند و هنرمندان عزیز می باشد تا این نقصان کوچک زندگیمان را برطرف سازیم.
وبلاگ من ( http://Online24H.blog.ir) از کاربرانی که در زمینه های هنری مهارت و فعالیت دارند دعوت به همکاری می نماید.
و از هنرمندانی که علاقه دارند آثارشان در وبلاگ یا سایت همیشه بیدار به نمایش در آید تقاضا می کند آثار خود را به ایمیل
aminis151@gmail.com
ارسال نمایند.

مدیریت Online24H.ir , Online24H.blog.ir :سعید امینی

پیام های کوتاه
  • ۳۱ فروردين ۹۴ , ۰۴:۵۶
    هنر
آخرین نظرات

سلام به همه همراهان عزیز ،

در این نوشته در مورد ۵ طراحی برتر صفحه فرود اپلیکیشن ها در سال ۲۰۱۵ صحبت خواهم کرد و این ۵ طرح رو به شما معرفی و در موردشون چند خطی توضیحات خواهم داد . ازتون درخواست میکنم با من همراه باشید :-)

ابتدا اگر با عنوان صفحه فرود آشنا نیستید پیشنهاد میکنم نوشته چگونه وب سایتی برای فروش موثر یک محصول طراحی کنیم ؟ رو حتما مطالعه کنین تا با دید بازتری بتونید این مقاله رو پیگیری کنین .

اپلیکیشن ها یا برنامک های موبایلی که بر روی اسمارت فون ها به اجرا در میان در ابعاد و کاربرد های مختلفی طراحی و برنامه نویسی میشن . این اپلیکیشن ها در سایت های دانلود اَپ برای دریافت قرار داده میشن مثل Play Store و یا کافه بازار یا ایران اپس که دارای مخاطبین زیادی هم هستند اما برخی از این اپلیکیشن ها که عموما سازنده اونها شرکت های بزرگی هم هست ، دارای یک وب سایت و یا یک صفحه فرود هستند تا بتونن ارائه این اپلیکیشن رو از طریق وب سایت خودشون هم فراهم کنند .

این وب سایت ها عموما به شکل صفحه فرود طراحی میشن چون باید کارایی جذب مخاطب رو داشته باشند و اگر اون اپلیکیشن پولی یا premium باشه باید بتونه پروسه متقاعد سازی مشتری رو هم به خوبی طی کنه .

در این نوشته تصمیم گرفتم ۵ اپلیکیشن حرفه ای که البته دارای صفحه فرود هم هستند رو به شما معرفی کنم تا با یک مقایسه کلی نقاط مشترک کلیه این صفحات رو بدست بیاریم و در صفحات فرود اپلیکیشن های خودمون ازش استفاده کنیم .

اپلیکیشن Operator

سایت operator بهترین مثال هست برای بزرگترین تغییری که در صفحات فرود اتفاق افتاده . این سایت با بکارگیری خلاصه ترین حالت ، سایت خودش رو محدود به چند گزینه در بالا و یک فرم عضویت ساده برای دریافت این اپلیکیشن و همینطور فوتر یا پانوشت سایت کرده و با یک شکلک دوستانه در کنار فرم عضویت شما رو ترقیب به وارد کردن ایمیلتون میکنه و در حقیقت از طرح عمومی سایت های فرود که به معرفی بخش بخش سرویس خودشون میپردازند دوری کرده و تنها با یک تصویر از اپلیکیشن مربوطه و یک فرم عضویت تونسته حرکت بزرگی رو در این زمینه به نمایش بگذاره که ریسک بزرگی رو مطلبه !

01-operator-img

اپلیکیشن Mylo

این اپلیکیشن صفحه فرود خودش رو همانند سایر صفحات فرود دیگر طراحی کرده و نکته حائز اهمیت در این صفحه دو نکته اساسی هست . استفاده از تصاویر متحرک برای به نمایش گذاشتن بخشی از کار با اپلیکیشن و همینطور استفاده از ویدئو برای به نمایش گذاشتن تمام کارایی این اَپ . درضمن فرم دریافت ایمیل هم در این طرح هم در بالاترین و هم در پایین ترین نقطه طرح دیده میشه .

02-mylo-app-design-ui (1)

اپلیکیشن Swifty

در وب سایت این اپلیکیشن یک اتفاق خیلی جذاب رخ داده و اونم اینکه شما میتونید به صورت مختصر این اپلیکیشن رو روی وب سایت تست زنده انجام بدید . این ویژگی میتونه این اطمینان رو به کاربر بده که قابلیت های اعلام شده وجود داره و مسلما اپلیکیشن نهایی بهتر از دمو زنده کار خواهد کرد . همینطور در این وب سایت از کلید Call to Actiov با عبارت Download the APP و Download the app store استفاده شده .

03-swifty-landing-page-design

اپلیکیشن Facebook Moments

یک انیمیشن بسیار زیبا که در ابتدای بارگزاری سایت به نمایش در میاد و به یک مسئله مهم تر اشاره میکنه اونم نمایش فیلم اپلیکیشن Facebook Moments هست . نمایش فیلم در طراحی های جدید سال ۲۰۱۵ به عنوان یکی از بخش های مهم و کاربردی در صفحات فرود استفاده میشه . این سایت هم به صورت کاملا مختصر و بدون توضیحات اضافه در مورد برنامه ، فقط مخاطب رو به نمایش ویدئو جذب میکنه تا همه حرفایی که لازم هست رو در همان ویدئو با مخاطب در میان بگذاره و از توضیحات و متون اضافه جدا خودداری کرده که جای تشکر داره .

04-moments-app-mobile-page

اپلیکیشن Periscope

یک صفحه فرود بسیار ساده و زیبا که تمرکز اون بر روی نمایش ۲ ویدئو که یکی از موبایل موجود در بک گراند و دیگری ویدئویی که با نمایش کلید Play (پخش) شما رو ترقیب به نمایش ویدئویی جذابتر میکنه . همینطور به صورت کاملا واضح کلید ها و نوشته هایی برای دانلود از اپ استور و گوگل پلی رو به شما پیشنهاد میکنه .

08-periscope-iphone-app-landing-page

امیدوارم بررسی مختصری که بر روی این وب سایت ها انجام داریم شما رو در طراحی بهترین وب سایت برای ارائه یک اپیکیشن ایرانی کمک کنه . اگر شما هم نظر دارید خوشحال میشم از بخش دیدگاه های همین نوشته با من و سایر کاربران به اشتراک بگذارید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی