هنر , خلاقیت , آموزش

سایت آموزشی هنری همیشه بیدار برای هنر دوستان و افراد خلاق

هنر , خلاقیت , آموزش

سایت آموزشی هنری همیشه بیدار برای هنر دوستان و افراد خلاق

:: از آنجا که اکثر ما تصور غلطی از یادگیری هنر طراحی داریم و طراحی را بیشتر یک استعداد خدا دادی می دانیم .
در حالی که طراحی بیشتر از آنکه نیاز به استعداد داشته باشد نیازمند آموزش , خلاقیت و پشتکار است. در واقع همه ما می‌توانیم به خوبیِ هنرمندانِ بزرگ طراحی کنیم کد بنویسیم و حتی قطعات الکترونیکی مخصوص برای خودمان بسازیم فقط نیازمند روشن شدن راه و زندگی نامه ی هنرمندان و افراد بزرگ هستیم تا به خود ایمان بیاوریم و پا پیش گزاریم.
بنا براین سایت همیشه بیدار ( http://online24h.ir) در تلاش برای افزایش سطح هنری و حرفه ای کاربران علاقه مند و هنرمندان عزیز می باشد تا این نقصان کوچک زندگیمان را برطرف سازیم.
وبلاگ من ( http://Online24H.blog.ir) از کاربرانی که در زمینه های هنری مهارت و فعالیت دارند دعوت به همکاری می نماید.
و از هنرمندانی که علاقه دارند آثارشان در وبلاگ یا سایت همیشه بیدار به نمایش در آید تقاضا می کند آثار خود را به ایمیل
aminis151@gmail.com
ارسال نمایند.

مدیریت Online24H.ir , Online24H.blog.ir :سعید امینی

پیام های کوتاه
  • ۳۱ فروردين ۹۴ , ۰۴:۵۶
    هنر
آخرین نظرات

سلام به شما دوستان و همراهان عزیز ،

در این نوشته یک ابزار آنلاین که با اون میتونیم به راحتی هر چه تمام تر طراحی گرافیک آنلاین انجام بدیم رو به شما معرفی خواهم کرد .

مسلما گاهی براتون پیش اومده که نیاز به طراحی سریع یک المنت دارید و یا میخواهید یک تصویر رو ویراش کنید و هیچ نرم افزاری مثل فتوشاپ ، کارل دراور و … بر روی سیستم شما نصب نیست و یا حتی علاقه دارید در محیطی جز نرم افزارهای آفلاین طراحی انجام بدید و هنوز فرصتش براتون ایجاد نشده . خب من این فرصت رو امروز براتون ایجاد میکنم و  اگر براتون جذابه پس با من همراه باشید :-)

با Pixlr Editor لذت طراحی گرافیک آنلاین را بچشید

نرم افزار آنلاین Pixlr Editor توسط شرکت Autodesk خالق نرم افزارهای گرافیکی مثل MAYA , 3Ds Max , Autocad تولید شده . این شرکت با قدمت بسیار زیادی و تولید نرم افزارهای گرافیکی برداری با طراحی نرم افزار آنلاین Pixlr Editor ثابت کرد که در تولید اینگونه نرم افزارهای کاربردی آنلاین هم توانایی بالایی داره .

جهت استفاده از این ابزار جالب و کاربردی می بایست به وب سایت Pixlr مراجعه کنید ، با ورود شما به این صفحه با تصویر زیر رو به رو خواهید شد :

pixlr

شبیه این پنجره رو شما در نرم افزار فتوشاپ هم قبلا دیدید و مسلما با گزینه های اون آشنا هستید . توسط این گزینه ها شما میتونید یک فایل گرافیکی جدید بسازید و یا از فایل های داخل سیستمتون یک فایل رو انتخاب کنید و یا حتی با وارد کردن URL یک تصویر در اینترنت ، اونو به داخل نرم افزار آنلاین خودتون بکشید و یا حتی از کتابخانه پیش فرض نرم افزار استفاده کنین .

با بستن این پنجره شما به امکانات اصلی نرم افزاردست پیدا میکنید . این امکانات شامل امکانات کاربردی و مناسب در فتوشاپ هست . مثل ایجاد و ترسیم shape ها ، اعمال style بر روی لایه ها ، درج نوشته ، فیلتر های ۳۰درصدی فتوشاپ با افکت های جالب و عجیب ، کنترل کامل بر روی لایه ها که به نظرم بدون نقص بود و امکان ریسایز کردن تصاویر ، Crop کردن تصاویر و ایجاد گرادینت های باحال .

برای تست یک فرم عضویت در خبرنامه رو در چند دقیقه با این نرم افزار طراحی کردم که میتونید در زیر تصویر اونو ببینید :

پیشنهاد میکنم این ابزار آنلاین رو اصلا دست کم نگیرید و امیدوارم این نوشته آموزشی هم مورد استفاده شما قرار بگیره . میتونید تست های خودتون رو با این ابزار آنلاین در دیدگاه ها با من و سایر مخاطبین به اشتراک بگذارید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی