هنر , خلاقیت , آموزش

سایت آموزشی هنری همیشه بیدار برای هنر دوستان و افراد خلاق

هنر , خلاقیت , آموزش

سایت آموزشی هنری همیشه بیدار برای هنر دوستان و افراد خلاق

:: از آنجا که اکثر ما تصور غلطی از یادگیری هنر طراحی داریم و طراحی را بیشتر یک استعداد خدا دادی می دانیم .
در حالی که طراحی بیشتر از آنکه نیاز به استعداد داشته باشد نیازمند آموزش , خلاقیت و پشتکار است. در واقع همه ما می‌توانیم به خوبیِ هنرمندانِ بزرگ طراحی کنیم کد بنویسیم و حتی قطعات الکترونیکی مخصوص برای خودمان بسازیم فقط نیازمند روشن شدن راه و زندگی نامه ی هنرمندان و افراد بزرگ هستیم تا به خود ایمان بیاوریم و پا پیش گزاریم.
بنا براین سایت همیشه بیدار ( http://online24h.ir) در تلاش برای افزایش سطح هنری و حرفه ای کاربران علاقه مند و هنرمندان عزیز می باشد تا این نقصان کوچک زندگیمان را برطرف سازیم.
وبلاگ من ( http://Online24H.blog.ir) از کاربرانی که در زمینه های هنری مهارت و فعالیت دارند دعوت به همکاری می نماید.
و از هنرمندانی که علاقه دارند آثارشان در وبلاگ یا سایت همیشه بیدار به نمایش در آید تقاضا می کند آثار خود را به ایمیل
aminis151@gmail.com
ارسال نمایند.

مدیریت Online24H.ir , Online24H.blog.ir :سعید امینی

پیام های کوتاه
  • ۳۱ فروردين ۹۴ , ۰۴:۵۶
    هنر
آخرین نظرات

زمانی که شما نیازمند طراحی قالب برای سایتتان هستید طراحان از شما چه می خواهند؟

 

5 گامی که طراحان قالب اختصاصی وب سایت از شما می خواهند چیست.

گام اول طراحان قالب از شما رنگ بندی و فایل توضیحات درمورد قالب سایتان را می طلبند پس بهتر است قبل از مراجعه برای طراحی طرحی در ذهن داشته باشید تا قرارداد ثبت شود.

همچنین طراحان از شما سوالات کلی در خصوص نوع کار و تجارت و مسائلی از این قبیل می پرسند پس در این زمینه نیز آمادگی لازم برای پاسخگویی را داشته باشین.

گام دوم در این قدم طراحان شروع به طراحی قالب اختصاصی وب سایتتان بر اساس نیاز شما می کنند.

گام سوم پس از طراحی قالب، در این گام اقدام طراحان به تبدیل قالب گرافیکی به کدهای HTML و افکت گذاری توسط جی کوئری و جاوا و ... می نماییم و در نهایت قالب اچ تی ام ال یا ..... سایتتان را مطابق با نیازتان تبدیل به یکی از سیستم های مدیریت محتوا می نمایند. 

گام چهارم در این گام پس از اینکه از نظر ظاهر سایت به نتیجه رسید و مشکلی در کدنویسی وجود نداشت، اقدام به جایگذاری مطالب و بهینه سازی مطالب و عکسهایتان می نمایند.

همچنین در این مرحله بعضی از آیکن های مرتبط با مطالب نیز طراحی می شود. در نهایت پس از اتمام مطالب ، شروع به سئو اولیه سایت می نمایند تا سایت شما در موتورهای جستجوگر نیز جایی برای خود پیدا کند البته این بخش و شرایط آن بسته به نوع قرارداد می تواند متفاوت تر باشد.

گام پنجم آموزش و ارائه سایت + شروع مرحله پشتیبانی تیم طراح : در این مرحله کارشناسان کار با سایت را به شما آموزش خواهند داد تا شما با خیال راحت به تجارتتان برسید و سرکت طراح از این گام به بعد پشتیبانی را به صورت 24*7*365 شروع خواهیم کرد البته این امر بسته به طرف قرارداد شما می تواند متفاوت تر  باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی