۵ طراحی برتر صفحه فرود اپلیکیشن ها در سال ۲۰۱۵
سلام به همه همراهان عزیز ،
در این نوشته در مورد ۵ طراحی برتر صفحه فرود اپلیکیشن ها در سال ۲۰۱۵ صحبت خواهم کرد و این ۵ طرح رو به شما معرفی و در موردشون چند خطی توضیحات خواهم داد . ازتون درخواست میکنم با من همراه باشید
ابتدا اگر با عنوان صفحه فرود آشنا نیستید پیشنهاد میکنم نوشته چگونه وب سایتی برای فروش موثر یک محصول طراحی کنیم ؟ رو حتما مطالعه کنین تا با دید بازتری بتونید این مقاله رو پیگیری کنین .
اپلیکیشن ها یا برنامک های موبایلی که بر روی اسمارت فون ها به اجرا در میان در ابعاد و کاربرد های مختلفی طراحی و برنامه نویسی میشن . این اپلیکیشن ها در سایت های دانلود اَپ برای دریافت قرار داده میشن مثل Play Store و یا کافه بازار یا ایران اپس که دارای مخاطبین زیادی هم هستند اما برخی از این اپلیکیشن ها که عموما سازنده اونها شرکت های بزرگی هم هست ، دارای یک وب سایت و یا یک صفحه فرود هستند تا بتونن ارائه این اپلیکیشن رو از طریق وب سایت خودشون هم فراهم کنند .
این وب سایت ها عموما به شکل صفحه فرود طراحی میشن چون باید کارایی جذب مخاطب رو داشته باشند و اگر اون اپلیکیشن پولی یا premium باشه باید بتونه پروسه متقاعد سازی مشتری رو هم به خوبی طی کنه .
در این نوشته تصمیم گرفتم ۵ اپلیکیشن حرفه ای که البته دارای صفحه فرود هم هستند رو به شما معرفی کنم تا با یک مقایسه کلی نقاط مشترک کلیه این صفحات رو بدست بیاریم و در صفحات فرود اپلیکیشن های خودمون ازش استفاده کنیم .
اپلیکیشن Operator
سایت operator بهترین مثال هست برای بزرگترین تغییری که در صفحات فرود اتفاق افتاده . این سایت با بکارگیری خلاصه ترین حالت ، سایت خودش رو محدود به چند گزینه در بالا و یک فرم عضویت ساده برای دریافت این اپلیکیشن و همینطور فوتر یا پانوشت سایت کرده و با یک شکلک دوستانه در کنار فرم عضویت شما رو ترقیب به وارد کردن ایمیلتون میکنه و در حقیقت از طرح عمومی سایت های فرود که به معرفی بخش بخش سرویس خودشون میپردازند دوری کرده و تنها با یک تصویر از اپلیکیشن مربوطه و یک فرم عضویت تونسته حرکت بزرگی رو در این زمینه به نمایش بگذاره که ریسک بزرگی رو مطلبه !
اپلیکیشن Mylo
این اپلیکیشن صفحه فرود خودش رو همانند سایر صفحات فرود دیگر طراحی کرده و نکته حائز اهمیت در این صفحه دو نکته اساسی هست . استفاده از تصاویر متحرک برای به نمایش گذاشتن بخشی از کار با اپلیکیشن و همینطور استفاده از ویدئو برای به نمایش گذاشتن تمام کارایی این اَپ . درضمن فرم دریافت ایمیل هم در این طرح هم در بالاترین و هم در پایین ترین نقطه طرح دیده میشه .
اپلیکیشن Swifty
در وب سایت این اپلیکیشن یک اتفاق خیلی جذاب رخ داده و اونم اینکه شما میتونید به صورت مختصر این اپلیکیشن رو روی وب سایت تست زنده انجام بدید . این ویژگی میتونه این اطمینان رو به کاربر بده که قابلیت های اعلام شده وجود داره و مسلما اپلیکیشن نهایی بهتر از دمو زنده کار خواهد کرد . همینطور در این وب سایت از کلید Call to Actiov با عبارت Download the APP و Download the app store استفاده شده .
اپلیکیشن Facebook Moments
یک انیمیشن بسیار زیبا که در ابتدای بارگزاری سایت به نمایش در میاد و به یک مسئله مهم تر اشاره میکنه اونم نمایش فیلم اپلیکیشن Facebook Moments هست . نمایش فیلم در طراحی های جدید سال ۲۰۱۵ به عنوان یکی از بخش های مهم و کاربردی در صفحات فرود استفاده میشه . این سایت هم به صورت کاملا مختصر و بدون توضیحات اضافه در مورد برنامه ، فقط مخاطب رو به نمایش ویدئو جذب میکنه تا همه حرفایی که لازم هست رو در همان ویدئو با مخاطب در میان بگذاره و از توضیحات و متون اضافه جدا خودداری کرده که جای تشکر داره .
اپلیکیشن Periscope
یک صفحه فرود بسیار ساده و زیبا که تمرکز اون بر روی نمایش ۲ ویدئو که یکی از موبایل موجود در بک گراند و دیگری ویدئویی که با نمایش کلید Play (پخش) شما رو ترقیب به نمایش ویدئویی جذابتر میکنه . همینطور به صورت کاملا واضح کلید ها و نوشته هایی برای دانلود از اپ استور و گوگل پلی رو به شما پیشنهاد میکنه .
امیدوارم بررسی مختصری که بر روی این وب سایت ها انجام داریم شما رو در طراحی بهترین وب سایت برای ارائه یک اپیکیشن ایرانی کمک کنه . اگر شما هم نظر دارید خوشحال میشم از بخش دیدگاه های همین نوشته با من و سایر کاربران به اشتراک بگذارید .